Forum Wolnych Ludzi - Bez Cenzury

Zamieszczajcie tu wszystkie wpisy, ktore sa poddawane kontroli i manipulacji na innych portalach.

You are not logged in.

#1 2013-03-07 20:04:12

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

magnetyczne silniki

Z elektrody na poczatek watek na kilka godzin:

http://www.elektroda.pl/rtvforum/viewto … bdce27e853

Offline

#2 2013-03-07 22:36:01

owsiane
Member
Registered: 2013-02-09
Posts: 35

Re: magnetyczne silniki

Wątek ciekawy, tylko że np. ja nie jestem w stanie nic wnieść do niego. Nie jestem fizykiem a teraz za późno uczyć się od podstaw, zresztą wolę historię, i z tego punktu widzenia mógłbym coś wyskrobać. Wracając do samego "napędu" to ja sądzę że będzie ciężko takie coś wymyślić.

Offline

#3 2013-03-07 22:47:45

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Tu nie chodzi o myslenie/pomysly tylko o bzdury jakimi ludzie sie kieruja.. Robilem dziesiatki eksperymentow tracac przy tym sporo czasu i nie ma szans. Nie ma mozliwosci zrobic perpetuum mobile z silnika opartego tylko na samych magnesach stalych. Poprostu to jest niewykonalne. Najlepsi sa Ci ktorzy wymyslaja podobne ''wynalazki'' szczycac sie pozniej kliknieciami w youtube hehe. Oszusci popaprani. Polowa z nich uzywa na przyklad zewnetrznych wiartakow badz innych trickow.. Prosze zauwazyc, ze nigdy nie wyjasniaja szczegolowo zasady dzialania... dlaczego? a moze maja cos do ukrycia?....oh zapewne...hehe

Offline

#4 2013-03-07 23:28:43

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Zaraz doczytam co napisaliście, ale strona 1 projekt 1 Jarkona. Po pierwsze to grawitacyjno magnetyczny, a nie magnetyczny. Po 2 zapomnieli o sile odśrodkowej i wzroście masy magnesików wraz z prędkością ... Więc po pierwsze rezygnacja ze sprężynek, gdzie sama siła odśrodkowa to dość, aż za wiele. Po drugie zrezygnować z głównego magnesu, a zastąpić go kawałkiem stali (brak odpychania a tylko przyciąganie, odwrócenie procesu zaraem gdzie wady zamieniamy na korzyści...), co zapobiegnie nadmiernemu rozpędzaniu, co wyzeruje siły i wyhamuje, oraz nie wyhamuje już przy wyjściu z pola. Do tego za dużo szprych z magnesikami, powinno być do 5. A sprężynki w takim wypadku od zewnątrz a nie od wewnątrz. I powinno się kręcić jakoś byle nie za szybko bo wyhamuje. Słowem jak miało zadziałać skoro nie wzięto pod uwagę wielu sił, i ma tyle błędów... wink

Ps, dalej nawet nie czytam. wink

Uwaga: Tyczy się tylko tamtego projektu, nie silników magnetycznych, ani ogólnie czegokolwiek innego. Tylko tamtego. wink Aha i dodała bym na osi "małą" zębatkę zasilająca na kolejnej mniejszej zębatce koło zamachowe, nie za duże, by stabilizować i nie pozwolić przyśpieszać... Poza tym płynniej by chodziło wszystko.

Wszystko się da naprawić, nawet coś co nigdy nie działało tongue

Zresztą czy ja się na tym znam? Czy to moja sprawa? Ja wyznaję zasadę Misia Yogiego, biegnę nad przepaścią dopóki nie wiem że się nie da. Tak jak Niektórzy wskrzeszali zmarłych, lewitowali, chodzili po wodzie, w płomieniach, karmili kilka tysięcy ludzi jednym talerzem i zbierali wiele koszy resztek, upijali się i innych wodą ze studni, ... Ja też jestem za prosta by wiedzieć że się nie da, to i mi-sie udawało, jak i Im, tyle że, na YouTube tego raczej nie ma wink

Last edited by SeJa (2013-03-08 00:24:14)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#5 2013-03-08 11:01:20

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

No i dalej poczytałam aż po zamknięcie tematu, i zdaje się nikt nie brał pod uwagę siły odśrodkowej, w żadnym projekcie. A widzieliście lewitujący bączek?
____________

Może to bez związku ale też ciekawe i daje do myślenia http://www.youtube.com/watch?v=oIG0l-hXNXk
http://www.youtube.com/watch?NR=1&featu … mlQFLRnhno

W zasadzie szach mat wink

Last edited by SeJa (2013-03-08 11:04:18)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#6 2013-03-08 11:27:28

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Temat zapuscilem w celach rozwiania watpliwosci jesli takowe wogole sa..

Oczywiscie, ze baczek bedzie lewitowal, lecz najpierw trzeba go wprawic w ruch obrotowy (czyli wlozyc energie). Niestety bedzie sie krecil coraz wolniej az do zatrzymania i tym samym mamy po zabawie z lewitacja. W lewitronach tego typu nie ma nic nadzwyczajnego. Baczek nie tylko jest hamowany przez powietrze, ale takze przez niejednorodne pole magnetyczne. Z tej samej przyczyny budowa silnika opartego na magnesach stalych jest raczej niemozliwa. Nikt jeszcze nie przedstawil bynajmniej takiego projektu, ktory zadziala. A filmiki z youtube radze w bajki wlozyc. Ktos kto nie wyjasnia dokladnej zasady krok po kroku jest dla mnie poprostu oszustem i nie ma co sobie glowy takimi ludzmi zawracac.

Ten wirujacy glob z youtube dziala na zasadzie sprzezenia zwrotnego. Oczywiscie urzadzonko trzeba zasilac niewielkim pradem. Zaleta takiej zabawki jest taka, ze magnes moze lewitowac caly czas, bez koniecznosci wprawiania go w jakikolwiek ruch obrotowy. Dokladniejsze wyjasnienie tutaj: http://www.myelectronics.republika.pl/lewitron.html

Jeszcze tylko dodam od siebie, ze w tym drugim przypadku lewitrona pole magnetyczne ma ''czestotliwosc drgan'' - tak jak czestotliwosc odswiezania klatek w telewizorze. Praktycznie kazda klatka obrazu jest inna. W przypadku lewitronu kazdy ''impuls'' ma inna wartosc. Chodzi o to by umieszczony element (magnes) doprowadzic do ''uspokojenia'' czyli stanu gdzie zawisnie w powietrzu nieruchomo. Lecz obiekt (magnes) umieszczony nad podstawka i obserwowany pod lupa wyraznie drga w takt czestotliwosci z cewek elektromagnesow.

Offline

#7 2013-03-08 12:33:57

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Nie no wiesz Robsonic smile Noi noi no no i przecież nie będziem się spierać, tym bardziej że "raczej". Ja wiem że to nie jest takie proste... To też powyższe przykłady umieściłam tylko po to by spojrzeć na kwestię bardziej całościowo, może nawet teoretycznie, bo faktycznie fizyka w paru miejscach wysiada, a przynajmniej ta powszechna, i nie koniecznie w przykładach a sam wiesz. Kurde miałam ze 9 lat jak się tym bawiłam (magnesy plastelina itp i działało jakoś do rozlecenia się, tyle że uznałam to za ciekawostkę nieprzydatną), i z marnym skutkiem przyznam. Ale wiem że to da się zrobić. Nawet oglądałam aukcje Allegro z magnesami neodymowymi przed chwilką, no ale szkoda czasu, znaczy na 20 prototypów, albo i więcej po to by ostatecznie zbudować coś, co już miało miejsce wielokrotnie co mogę kupić w niemal każdym sklepie po roku, i lepsze. Uważam że nic tak nie przemawia jak działające urządzenie. Prawda że w pierwszym filmiku gość przedobrzył, bo po co dodał jakiekolwiek kabelki i te diody? Masa powinna być przezroczysta na przykład Pleksa, nie było by niedomówień, w drogim przypadku z pleksi powinien być statyw ruchomego magnesu z cegłą wewnątrz dla obciążenia, to samo. Wiadomo było by że tam nie ma baterii i silniczka. To obiektywna prawda. Co do bączka lewitującego, nie o to chodzi że on wreszcie spada ... Ale o to jak kształt, masa i prędkość wpływają na grawitację i jej zakrzywienie, to są fakty, jak faktem jest że można go wzbudzić, nawet od wewnątrz, choć to nie w temacie. ... Mało tego śą przecieś wink działające pędniki odśrodkowe... Tak jak drgania czy nie pod wpływem zmiennego pola cewek, to są szczegóły, nie mające wiele do rzeczy, jeśli o rzecz chodzi. tongue

Ja to czuję, jak ptaki czują kierunek... wink

Ps. Pierwszy jest elektrykiem, drugi mechanikiem. Więc pierwszy dodał kabelki, drugi wszystko wziął z pralki itp. Gdyby to robił stolarz, było by z drewna, a jak murarz tynkarz z betonu big_smile:D:D I to nie jest żart. Lubię patrzeć na domy, iw wiem jaki zawód ma właściciel. I więcej. wink

Last edited by SeJa (2013-03-08 12:58:27)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#8 2013-03-08 12:39:41

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Wkurza mnie to że mieszkam "2 ulicę" od Łągiewki i się nie znamy, choć ja znam i nie Tylko Jego, Kowary i okolice Karpacza to ciekawe miejsce.

Ps. Nie zapominajmy Robsonic że, oboje jestesmy ze starej szkoły, i nawet mając kuźnie zrobimy kalkulator wink Znamy się na lampach prockach i czym kto chce tongue

Last edited by SeJa (2013-03-08 12:52:06)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#9 2013-03-08 13:10:25

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

A weźmy Ferryt i cewkę. Mały zabieg bynajmniej nie elektroniczny może wiele zmienić... (Filtry, anteny) Więc stałe ciało wprowadzone w pole, potrafi je zwielokrotnić jak rdzeń w głośniku... A jak by olać elektronikę? I pojechać samą tylko metafizyką, opartą o materiał i kształt? Wiem ze się da, da się stworzyć zaawansowaną technologię w oparciu o minerały, kryształy i kamień (Kwarc) Do tego magnetyzm, zamiast elektryki choć to jedno ... Czuję szwunga, po 2 piwach szczególnie. Mikrokosmos = makro i JEBUDUUUU Hehehehe wink

Mariolka z JG

Last edited by SeJa (2013-03-08 13:12:48)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#10 2013-03-08 13:21:18

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Jak zrobisz perpetuum mobile z magnesikow to Ci slono zaplace tongue 

Schodzac jednak na ziemie, nie masz zbyt wielkich szans. Chyba ze zrobisz filmik na youtube jak inni tongue

W levitronie z globem nie chodzi o specyficzny ksztalt. Mam te zabawke i roznej wielkosci i ksztalty magnesow sa utrzymywane w powietrzu. Zdazaja sie oczywiscie takie ktore wpadaja w rezonans czestotliwosci z cewek i wtedy niestety caly uklad sie nam sypie.

Masa ma oczywiscie wplyw na sile grawitacji, gdyz im wieksze ''skupiska'' materii tym wieksze przyciaganie wzajemne. Tak poprostu jest i kropka. Gdybys zrobila doswiadczenie w stanie niewazkosci z daleka od roznych ''wiekszych obiektow'' i rozpylilabys w prozni proszek, powiedzmy make albo cukier to zaobserwujesz po pewnym czasie, ze owe pylki sie przyciagaja tworzac coraz wieksze twory. Tak sie wlasnie uformowaly gwiazdy, planety i inne ciala niebieskie z kosmicznego pylu. Poprostu to oddzialywanie towarzyszy kazdej masie bez wyjatku czy to zelazo, woda, siarka czy nawet organizmy biologiczne. Nasze czasteczki wewnatrz ciala tez sie przyciagaja sila grawitacji moznaby rzec lecz jest ona tak mala, ze pomijamy ja.

Offline

#11 2013-03-08 13:32:49

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

SeJa wrote:

A weźmy Ferryt i cewkę. Mały zabieg bynajmniej nie elektroniczny może wiele zmienić... (Filtry, anteny) Więc stałe ciało wprowadzone w pole, potrafi je zwielokrotnić jak rdzeń w głośniku... A jak by olać elektronikę? I pojechać samą tylko metafizyką, opartą o materiał i kształt? Wiem ze się da, da się stworzyć zaawansowaną technologię w oparciu o minerały, kryształy i kamień (Kwarc) Do tego magnetyzm, zamiast elektryki choć to jedno ... Czuję szwunga, po 2 piwach szczególnie. Mikrokosmos = makro i JEBUDUUUU Hehehehe wink

Mariolka z JG

Ale co to da? Ferryt tylko zwiekszy nam indukcje cewki, z kolei metal zmniejszy - metody strojenia radioodbiornikow sie klaniaja tongue
W cewce nie ma zadnego pola jak nie plynie przez nia zaden prad, badz nie dziala zadna sila kinetyczna na uzwojenia. Kwarce z kolei drgaja tylko wtedy kiedy przylozymy napiecie.

Metafizyka to jak fizyka kwantowa - oparte na wymyslach ludzkich same teorie bez udowodnienia praktycznego. Wiec pozostane przy fizyce, czyms co jest nie tylko w teorii ale i w praktyce.. wink

Offline

#12 2013-03-08 17:56:20

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Ale Robsonic bo za każdym razem odnosisz coś do czegoś o co wcale nie chodzi. Jak w Lewitonie czy jak mu tam, że to nie kształt ... A przecież kształt w bączku się liczył. W cewkach że tylko rdzeń ma wpływ jak płynie prąd przez cewkę, a pomijasz że nie ważne co i jak płynie, liczy się zjawisko wywołane przez ciało stałe jak ferryt czy metal. ... wink To tak jak byś powiedział ze Auto nie może jeździć bo jest ciężkie i są na to wzory, wyliczenia..., nie widzisz tego myka tam ukrytego... wink Albo że metal zmniejsza pole, to też nie tak, bo weź na przykład rdzeń z metalu w głośniku, gdzie metalowy rdzeń koncentruje pole magnesu stałego, nawet bez prądu.

Last edited by SeJa (2013-03-08 18:01:52)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#13 2013-03-08 18:23:30

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Ale zeby teoria czy idea miala rece i nogi trzeba wziac pod uwage wszystkie czynniki. Nie mozna na przyklad definiowac pradu tylko podajac samo napiecie. Albo definiowac swiatlo podajac tylko jego dlugosc wyrazana w nanometrach. Trzeba spojrzec zawsze szeroko i obiektywnie starajac sie nic nie pomijac. Ostatnio niejaki Student III roku elektroniki probowal nam udowadniac, ze z szeregu polaczonych tranzystorow otrzyma z ''eteru'' czyli z niczego prad rzedu 100 amperow... Pominal oczywiscie zjawisko impedancji czy prawo Ohma.. No coz , poszukuje On tej najodpowiedniejszej czestotliwosci do swoich obwodow LC. Niestety takie myslenie do niczego tworczego nie doprowadza NIGDY.

Z tym lewitronem to nie masz do konca racji, bo ksztalt baczka moze byc inny (bardziej plaski czy wydluzony tez spelni swoja role). Chodzi o to by te role pelnil jak najlepiej. Widzialas kiedys w samochodzie kwadratowe kola? Przeciez kazdy wie, ze im idealniejszy okrag tym mniejsze opory toczenia, co niesie za soba mniejsze zuzycie paliwa, opon , itd. Po to miedzy innymi sie wywarza kazde swieze kolo z opona by sily odsrodkowe rozchodzily sie tak samo na kazdym stopniu i nie bylo charakterystycznego bicia.

Sily grawitacji na poziomie mas mniejszych niz chociazby 1 Tony mozna sobie darowac. To jest za mala sila by w jakikolwiek sposob ja wykorzystac. Nawet skaly czy glazy kilkusettonowe nie wygeneruja grawitacji wartej uwagi. Jesli chcemy budowac perpetuum mobile to ''raczej'' (nie inaczej tongue) trzebaby zrezygnowac z tej wlasciwosci materii. To jest zbyt slabe oddzialywanie i nie ma sensu tego drazyc. Lepiej juz zglebiac sily wiazan atomowych i w tym kierunku probowac dzialac. Na przyklad tworzac jakies renowacyjne ogniwa, akumulatory i baterie wykorzystujace przemiany atomowe.
No ale to moje takie prywatne wnioski.. Poprostu nie lubie mydlenia ludziom oczu i wciskania kitu.. Skoro ''wiesz'', ze silnik ze stalymi magnesami zadziala to droga wolna. Magnesy neodymowe sa tanie i dostepnie na allegro od reki. Juz Ci napisalem wczesniej, ze slono zaplace smile a wiesz, ze nie rzucam slow na wiatr..

Offline

#14 2013-03-08 18:47:58

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Ale ja nie mówiłam o Lewitronie, a o Bączku! tym bez zasilacza, bez cewek, bez pul magnetycznych... a lewituje choć trza go wprawić w ruch... No wink

Co do tego Gościa od 100A no masakra fakt, Jak twierdził tak działają wzmacniacze audio... A zapomniał ze każdy tranzystor w tym końcówki mocy ma na korektorze napięcie z ZASILACZA hehe smile A nie z kosmosu.

W sumie to też masz rację co do obserwacji mikro skali by przełożyć to na makro zjawiska, jak zależności sił atomowych ... Hehe też wiem że myślenie typu (im lżejsze tym lepiej lata) nie musi mieć zastosowania, a może przy pewnych mykach okazać się, i tak jest. Iż im cięższe, tym lepsze. Jak na przykład siła odśrodkowa i zmiany masy, jak w żyroskopie albo bączku. Tak można by zrobić kamienną piramidę która lata wink Jak nad elektrownią w Japonii. wink

No i wreszcie, ja też nie lubię strzępić języka po próżnicy. Sama się tym nie zajmę, bo mam inną robotę. Ale mam nadzieję że może jakiś młody chłopak to poczyta i powie sobie "Eureka hehe big_smile" I zrobi. Dla nas to czcza gadanina, o niebie i chlebie. I nie przybędzie nam w garażu nic od tego wink To prawda.

Last edited by SeJa (2013-03-08 18:49:51)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#15 2013-03-08 19:07:39

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Oj SeJa SeJa SeJa przeciez ten baczek nie zawisnie nad kazdym kawalkiem masy. W podstawce jest magnes. Wprawiajac baczek w ruch wirowy staje sie on ''zyroskopem'' utrzymanym przez pole magnetyczne. Niestety ten uklad sie ''wyczerpuje'' najzwyczajniej w swiecie i baczek zwalnia a nie przyspiesza. Ksztalt tu ma na celu tylko i wylacznie stabilizacje baczka by sie utrzymal w ruchu wirowym w powietrzu jak najdluzej.

Musze jednak zgodzic sie z Toba, ze zyroskopy to sa bardzo ciekawe urzadzenia wykorzystujace mase do stabilizacji. Zyroskopami tez sie kiedys bawilem tylko w mniejszej skali. Lata temu uzylem silnika krokowego ze stacji dyskietek 3.5 cala. Jak sie okazuje tam sa piekne silniki krokowe o duzej bezwladnosci. Latwo mozna zcrackowac uklad zasilania i rozpedzic silnik do kilku tys obrotow na minute. Po wlaczeniu jest cholernie ciezko tym manewrowac. Uklad wyrywa sie z rak, jest piekielnie stabilny. Bardzo ciekawe zabawy daja zyroskopy..

Offline

#16 2013-03-08 19:19:39

"gUrol"
Mates
Registered: 2013-02-25
Posts: 49

Re: magnetyczne silniki

:-)
       Robciu, swego czasu gadałem Tobie,co jesce nie 1-en ros dostaniesz scękoścsku, abo jesce lepiej wytrzeszcza łod
tego "mechanika" :-) I Tej tu, tu dziołsze, chturna miast zajmac sie dziarganiem serwetkuf na drutach, buduje jakieś
kukurużniki. We 08. 03 DURZE     T CH X :-)
To je tyn wytrzeszcz;
http://www.skoda-auto.pl/oferta/akcja-lato
                                                                     

Last edited by "gUrol" (2013-03-09 07:33:15)


NIE MAM NIC, CZEGO TY NIE MOŻESZ MIEĆ

Offline

#17 2013-03-08 19:23:55

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Powiedzmy, ze chce by sie dziolcha czyms zajela zamiast niszczyc swoje cialko uzywkami wink

Offline

#18 2013-03-08 19:31:50

"gUrol"
Mates
Registered: 2013-02-25
Posts: 49

Re: magnetyczne silniki

:-)
        DONT ŁORY, BI CHEPI :-)))  ,,,,,,,,,,,,,,UNA dopiereńku sie rozkrynca, asz kapcie spadno :-), abo eszcze lepij jak wydrze
nie 1-ego zy kapci :-)))

Last edited by "gUrol" (2013-03-08 19:44:41)


NIE MAM NIC, CZEGO TY NIE MOŻESZ MIEĆ

Offline

#19 2013-03-08 20:05:27

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

robsonic wrote:

Sily grawitacji na poziomie mas mniejszych niz chociazby 1 Tony mozna sobie darowac. To jest za mala sila by w jakikolwiek sposob ja wykorzystac. Nawet skaly czy glazy kilkusettonowe nie wygeneruja grawitacji wartej uwagi. Jesli chcemy budowac perpetuum mobile to ''raczej'' (nie inaczej tongue) trzebaby zrezygnowac z tej wlasciwosci materii. To jest zbyt slabe oddzialywanie i nie ma sensu tego drazyc.

To jest zdanie na miarę Geniusza wink Serio. Bo zauważ myk, skoro to nie ma znaczenia, to w czym problem? Jeśli nie jest pomocna nie ma znaczenia, to i nie przeszkadza. Zauważ co powiedziałeś wink Skoro nawet kilka set ton, nie ma znaczenia dla Grawitacji. A ponownie obracając kotka ogonkiem, skoro tak niewiele potrafi ważyć tak wiele, to może tym niczym zaważyć o całości? wink Tu kłania się teoria gier...

Olać jakieś perpetuam mobile, jak to się nazywa, z czego wynika, olać siłę nośną, prawa aerodynamiki, olać tę archaiczną wiedzę. Nawet i Kapcie olać wink Ale kukuryznika nie zrobimy raczej, wiadomo. Bo to nie takie proste, trzeba by mieć dobrą programowalną tokarkę, odlewnię, spawarkę gazową, cały warsztat ... I Jakem se-Ja, zrobiła bym Doriana, a później Spodkiem Katowickim poleciała bym do Nepalu mocując w fundamencie urządzenie wielkości ławy pokojeowej. Choć to za mało by mnie nie zestrzelili i bym mogła tym zdrowo szarpnąć...

Swoją drogą dziwi mnie dlaczego YouTubowicze zrobili prototypy prostych urządzeń po to by je ostentacyjnie pchnąć na drugi koniec ławy? A nie mają mając narzędzia i doświadczenie prywatnej elektrowni chociaż? Dziwne i zastanawiające. Ale śpiewać każdy może, jeden lepiej inny ... no cóż wink Więc chodzi o rzecz, a nie o jakieś coś i czy działa, liczy się myśl, ten myk, jaki widzę i czuję. Można tu porównać sytuację do Ciebie czy mnie cofniętych w czasy kamienia łupanego, wiemy ze się da zrobić automobil, samolot, wiemy jak, ale to nie takie proste. I czy będziemy się naśmiewać z Projektów Davinciego? Czy raczej Go motywować do myślenia? Więc nie chodzi o to czy to w tej formie działa, ale o to że nie ma rzeczy niemożliwych, a to co dziś jest snem Wariata jutro zaowocuje setkami urządzeń. Jak było z Archaicznym CD nawet, o samolocie nie wspominając. smile

Last edited by SeJa (2013-03-08 20:37:14)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#20 2013-03-08 20:43:32

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Generalizujesz z tym olewaniem wszystkiego tongue. Zadam Ci proste pytanie. Czy jak projektowalabys wysokiej klasy wzmacniacz mocy na triodach to czy uwzglednilabys podczas pomiarow tranzystor w heterodynie odbiornika pracujacy u sasiadada w radiu samochodowym zaekranowanym oddalonym od Ciebie 100km? Myslisz ze ten ''tranzystor'' wplynalby znacznie na wyniki Twoich pomiarow zwazywszy na fakt iz lampki maja duzo wieksze szumy wlasne niz krzemiaki?.. Tak samo jest z grawitacja. To jest tak mala sila, ze spokojnie ja mozemy pomijac - nie mylac oczywiscie z grawitacja ziemska bo ta juz jest znaczna.

PS. Skaly kilkusettonowe umieszczone w kosmosie z dala od cial niebieskich z latwoscia rozdzielilabys mrugnieciem powieki oka wink I nie wazylyby wtedy kilkaset ton tongue

Offline

#21 2013-03-08 20:58:34

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

A ja widziałam bączek który się kreci i lewituje tylko w oparciu o kształt, i tak zakrzywia czasoprzestrzeń i tworzy grawitację. Bez magnesów w podstawie..., nie jako jedynie żyroskop. tongue No ale co? wezmę pilnik i kawałek metalu czy ołowiu i będę piłować, no chyba wybacz mi ale paznokcie, więc jak tu nie olewać, wszystkiego piwem dziś? wink

Doriana mi Woje zabrali, i inne takie tam. Moi się na mnie pogniewali bo za wiele gadam jak Prometeusz jeden taki i już zupy ze mną nie jadają na lepszejszych modelach, banitka wszędzie. Teraz jak to mają dziołchy po etanolu powinnam się rozpłakać bo nikt mnie nie kocha i nie rozumie wink big_smile big_smile big_smile

Last edited by SeJa (2013-03-08 21:04:01)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#22 2013-03-08 20:59:58

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Gdzie to widzialas to kupie i obale Twoje i swoje obawy predko wink

Offline

#23 2013-03-08 21:07:40

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

Szukałam w You Tubie ale znalazłam tylko takie właśnie gadżety. A widziałam w TV przed laty. Pewnie i to zakazane już hehe wink Ale proste jak banan. Choć ze mną to nic pewnego bo ja w Tv oglądałam transmisję z pogrzebu Wodeckiego bo na serce umarł, prawie żałoba narodowa, a wciąż żyje wink I wiem na pewno że w przyszłości umarł w nocy ... Ale za mną ja sama a co dopiero sam Diabeł (koleg, bracik prawie, no kuzyn powiedzmy) nie trafi big_smile big_smile No że o wile dziesiątek lat szkoły, poza tą czasoprzestrzenią nie wspomnę, wielu rzeczy mnie tam ucono, i ucono jezdem hehe. Z Jezusem przy winku wojny krzyżowe so oglądałam, jestem z poza czasu i przestrzeni, znam wyniki totka po kres totka ale kartka mi zginęła hehehe wink

Aco? znajmy się na żartach, bo jak nie to ło jeny smile Mama mija koń tor mija tu lis ma norę idę lasem nostrę. big_smile big_smile big_smile Ija Ija mamma mija, znaleźli Ją w rowie z kulą w głowie, ma-żeeenia wink

Ato pamiętasz? Aty baty, aty baty. Gawarit płiwiosz kuda Ty. Aty baty w akiean, aty baty Kapitan wink

Last edited by SeJa (2013-03-08 21:40:06)


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

#24 2013-03-08 22:14:28

robsonic
Administrator
Registered: 2013-01-19
Posts: 162

Re: magnetyczne silniki

Ja kudłaty, durnowaty reperuje stare graty - Piszczalka

Offline

#25 2013-03-08 22:19:43

SeJa
Mates
Registered: 2013-02-09
Posts: 48
Website

Re: magnetyczne silniki

hehe dobre, to było smile Możesz to wywalić jak chcesz tongue

Nerka wink


Tańcząca na niebie wink | Jeden Bóg, jeden Duch, jedna Moc i jedna Chwała.
___________________________________________
www.przystan.keed.pl/
www.webnet.hol.es

Offline

Board footer

Powered by FluxBB